درباره ماپوشاک ازنیازهای اولیه و اساسی بشر محسوب می شود. درست مثل خوراک، مسکن، امنیت و امثال آن، پوشاک و سیر تحول آن در نظام اجتماعی ایران را می توان از جنبه های مختلفی بررسی کرد.

هدف ما

هدف اصلی شرکت آیناز این است که با استفاده از ارائه پوشاک زنانه، ترکیبی از رشد پایدار درآمد و رضایت مشتریان، را در دراز مدت فراهم آورد و علاوه بر نگاه خاص به کیفیت اجناس، ارزان بودن آن را نیز مورد توجه قرار دهد. شرکت ما معتقد است که این هدف با موفقیت استراتژی های زیر به دست می آید:

 

  1. بهبود و توسعه محدوده محصول ما، موفقیت که در آن با عملکرد فروش اندازه گیری می شود.
  2. فضای فروش خرده فروشی را افزایش می دهد. ارزیابی فروشگاه های جدید باید با معیارهای مورد نیاز مالی مطابقت داشته باشد.
  3. افزایش تعداد مشتریان در تمام کشور از طریق فروش آنلاین .
  4. مدیریت حاشیه خالص از طریق تامین منابع کارآمد و کنترل هزینه.
  5. تمرکز بر خدمات مشتری و سطح رضایتمندی در فروشگاه های خرده فروشی و دایرکتوری.
  6. حفظ قدرت مالی گروه از طریق یک ترازنامه کارآمد و ساختار تامین مالی مطمئن.
  7. تولید و بازگشت پول نقد به شرکت .

آنچه بر تن می‌پوشند را پوشاک یا تن‌پوش می‌گویند. پوشاک، بدن را از گرما و سرما و دیگر مخاطرات موجود در طبیعت حفظ می‌کند. همچنین پوشاک می‌تواند برای راحتی، حجب و حیا و نیز برای ایمنی استفاده شود. پوشیدنی‌ها همچنین می‌توانند نشان دهندهٔ باورهای مذهبی، فرهنگی و دیگر معانی اجتماعی باشند. امروزه و در قرن ۲۱ استفاده از پوشاک بیشتر به خاطر پیروی از مد و شیک‌پوشی است تا به خاطر راحتی و دیگر استفاده‌های آن.

وظیفه اصلی پوشاک حفاظت از بدن انسان در برابر خطرات احتمالی در محیط مانند: آب و هوا (مانند نور شدید آفتاب، سرما و گرمای بیش از اندازه و بارش برف و باران)، حشرات، مواد شیمیایی زیان آور، سلاح و سایش با مواد زبر و آسیب‌رسان و سایر خطرها است. پوشاک در برابر بسیاری از مخاطرات که ممکن است بدن برهنه انسان را زخمی کند، محافظت می‌کند. در پاره‌ای از موارد پوشاک محیط را از فردی که پوشاک را پوشیده حفاظت می‌کند (مانند پوشاک ضد عفونی شدهٔ محافظ در اتاق عمل و محیط‌های پزشکی).

انسان‌ها همیشه در حال طراحی کردن پوشاک نوین برای مشکلات عملی خود هستند و دیگر فرق بین پوشاک و وسایل حفاظتی به شکل آشکار مشخص نیست. در این باره می‌توان به پوشاکی مانند پوشاک فضانوردی، پوشاک زرهی، پوشاک غواصی، مایو، پوشاک حفاظت‌کننده در مقابل نیش زنبور، لباس چرمی موتورسواری و لباس‌های محافظ اشاره کرد.

همچنین مردم بدن‌هایشان را به وسیله عطر، لوازم آرایش و مدل دادن به موهای سر، صورت و بدنشان پیراسته می‌کنند. آن‌ها همچنین بدنشان را به وسیله کارهایی مثل خالکوبی و جای زخم و دیگر کارها علامت‌گذاری می‌کنند. این کارها ممکن است نشانه‌ای از پوشاک باشند اما پوشاکی به وجود نیامده‌است.

در طول تاریخ بسیاری از جوامع به‌طور کامل یا تاقسمتی طرفدار برهنگی بوده‌اند که این یک هنجار فرهنگی به حساب می‌آمد. در دنیای امروز در بیشتر فرهنگ‌ها رفت‌وآمد در مکان‌های همگانی بدون پوشاک یک هنجارشکنی و غیرقابل قبول است. لباسهای اولیه از پوست حیوانات تهیه می‌شدند. لباس مردم عهد باستان بسیار گشاد بود. در قرون وسطی مردم فقیر لباسهای ساده‌ای برتن می‌کردند اما ثروتمندان از لباسهای دوخته شده از حریر و ابریشم مرغوب شرق استفاده می‌کردند. مثلاً ملکه الیزابت اول، سمبل مد در دوران خود بود. گفته می‌شود وی هنگام مرگ خود بیش از ۳۰۰۰ دست لباس داشت.[از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد]

اثر لباس بر گرم ماندن بدن

لباس، هوای مجاور پوست را محبوس می‌کند و از این راه ضخامت ناحیهٔ اختصاصی هوا در مجاورت پوست را افزایش و جریان هوا را کاهش می‌دهد. در نتیجه میزان دفع حرارت از بدن بوسیلهٔ هدایت شدیداً کاهش می‌یابد. لباس‌های معمولی میزان دفع حرارت را به حدود نصف حالت عریان کاهش می‌دهند. برای لباس‌های مخصوص مناطق قطبی این نسبت به یک ششم می‌رسد.

چه کاری انجام می دهیم؟
فروشگاه ما از سال ۲۰۱۳ تا کنون راه اندازی شده است. و برای موفقیت تلاش کرده و مهمترین اهداف مهم شرکت ما، ....................
دیدگاه ما
تجارت الکترونیک به طور فزاینده ای بر تمام بخش های صنعتی تأثیر می گذارد و مدل های کل کسب و کار را تغییر می دهد. در عصر آنلاین، کلید موفقیت تجاری پایدار، دروغ نیست در تجارت الکترونیک........
ماموریت ما
ما در حال حاظر..........................، این دیدگاه یک ایده آینده ای الهام بخش، ایده آلی است، اما شما باید احساس کنید که ممکن است

سید علی رحیمی عماد/ مدیر عامل شرکت

مدیر بازاریابی …..

کنترل کیفیت …..

مهندس پشتیبانی …..

مراقبت از مشتری ….

کارکنان پوشاک آیناز

این چیزی است که مشتریان ما می گویند

فهرست

ارسال رایگان برای سفارشات بالای 5 میلیون تومان خرید